صنایع دما بخار مشهد
تولید کننده انواع دیگهای بخار و آبگرم، آبداغ و روغن داغ ​

آدرس:

مشهد – شهرک صنعتی فن آوری های برتر

تلفن تماس:

05138472536

09388037440

ایمیل:

bokharboiler.com@gmail.com

کاربرد دیگ های بخار و آبگرم در پردیس دانشگاهها

کاربرد دیگ های بخار و آبگرم در پردیس دانشگاهها

دیگ های بخار و آبگرم در پردیس دانشگاهها

دیگ های بخار و آب گرم در پردیس دانشگاهها نقش اساسی ایفا می­کند زیرا بخار و آب گرم  برای کاربردهای مختلفی مانند: استریل­ تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، گرمایش ساختمان­ها، تامین آب گرم حمام­های خوابگاه، آشپزخانه ها و امکانات خشکشویی و سیستم‌های گرمایش مرکزی در ماه‌های سرد، مورد نیاز است.

دیگ­های بخار و آبگرم جزء لاینفک زیرساخت پردیس دانشگاه ها هستند و برای رفاه و آسایش دانشجویان و اعضای هیات علمی ضروری اند.

علاوه بر این، داشتن یک سیستم بویلر چه بخار و یا آبگرم که قابل اعتماد و کارآمد باشد به منظور اطمینان از عملکرد بدون وقفه و کاهش مدت خرابی و تعمیرات آنهم در محیط پر ازدحامی مثل دانشگاهها بسیار مهم است.

باید بدانید استفاده از بویلرها در محوطه دانشگاه مقرون به صرفه بوده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی است، و انتخاب ایده آلی برای دانشگاه هایی است که نیازهای گرمایشی و آب گرم در مقیاس بزرگ دارند.

با توجه به مطالب گفته شده، دقت در انتخاب دیگ بخار پردیس دانشگاه ها بسیار با اهمیت است.

اکنون بهتر است نگاهی دقیق تر به نحوه استفاده از بویلرها و کارآیی های آنها در پردیس­های دانشگاهی بیندازیم.

شرکت صنایع دما بخار تولید کننده انواع دیگهای آبگرم و بخار می باشد و می تواند محصول مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و سفارشی تهیه کند.

مطالب مرتبط:

بخار اشباع چیست و چگونه تولید می شود؟

چک لیست استاندارد ملی موتورخانه

معرفی انواع بخار و بررسی کاربرد آن ها

انفجار دیگ بخار بابل

دیگهای بخار و آیگرم در پردیس دانشگاهها

چرا دیگ بخار ژنراتوری صنایع دما بخار (برای تولید بخار) مناسب دانشگاههاست؟

راه اندازی سریع

در دیگ های فایرتیوب معمولی گاهی رسیدن به ظرفیت کامل تولید بخار در زمان کوتاه دشوار است و ممکن است پس از روشن شدن دستگاه، تولید بخار ساعت ها طول بکشد. دانشگاه ها اغلب در طول روز نوسانات تقاضا را تجربه می کنند، و اگر سیستم بویلرها با تاخیر آب را گرم و بخار تولید کند، دستگاه بایستی در زمان کاهش تقاضا هم روشن باشد که نتیجه آن هزینه اضافی برای موسسه است.

بهترین جایگزین برای اینگونه اماکن دیگ های لوله آب با راندمان بالا یا همان دیگ بخار ژنراتوری و بخار فوری است که می توانند در عرض چند دقیقه به بخار کامل برسند. زمان‌ راه‌اندازی فوری به این معناست که مدارس و دانشگاهها می‌توانند زمانی که تقاضا برای بخار کاهش می‌یابد، دیگ خود را خاموش کنند.

کاهش هزینه های سوخت

بدیهی است که تولید بخار برای پردیس دانشگاه می تواند پرهزینه باشد، بنابراین هر چه یک سیستم دیگ بخار کارآمدتر باشد، برای دانشگاه بهتر است. دیگ‌های معمولی برای کار کردن به مقادیر زیادی گاز طبیعی یا نفت کوره نیاز دارند، البته زمان راه‌اندازی آهسته باعث می‌شود که دیگ‌ها در صورت عدم استفاده، بیکار بمانند.

 به طور متناوب، دیگ های بخار ژنراتوری نیاز به سوخت بسیار کمتری دارند، بدون اینکه خروجی آن کاهش یابد، و در صورت عدم نیاز به بخار، می توان آنها را به راحتی خاموش کرد. با این دستگاه حداقل 20 درصد کاهش هزینه های انرژی را شاهد خواهیم بود.

سیستم پشتیبان

اگر دانشگاه شما به یک یا دو دیگ بخار متکی است، ممکن است هنگام خرابی و تعمیرات خاموش شود و این خاموشی باعث مشکل می شود. حتی اگر تابستان باشد و افراد کمتری در محوطه دانشگاه حضور داشته باشند، شرایط بدون بخار و آبگرم در طولانی مدت سخت است.

  بهتر است دانشگاه ها به جای پذیرش این ریسک، دیگ های بزرگ معمولی را با یک سری از دیگ های بخار ژنراتوری کوچکتر جایگزین کنند. این نوع پیکربندی تضمین می‌کند که همیشه به گرما و آبگرم دسترسی اشته باشند، حتی اگر یک یا دو ماژول برای سرویس‌دهی پایین بیاید.

علاوه بر این، دیگ های بخار ژنراتوری در هزینه ها صرفه جویی می کنند زیرا می توانند پاسخگوی نوسان تقاضا در پردیس دانشگاهها باشند چه صبح یا عصر و در صورت عدم نیاز دستگاه را خاموش کرد.

حفظ محیط زیست

دیگهای بخار معمولی باعث افزایش انتشار گازهای گلخانه ای می شوند، در حالیکه دیگ بخار فوری ژنراتوری به گونه ای طراحی شده که بخاطر دستیابی فوری به بخار نیاز کمتری به شعله ور بودن مشعل دارد و در نتیجه گاز گلخانه ای کمتری تولید می کند و همین امر می تواند اثرات زیست‌محیطی آن‌ها را به شدت کاهش دهد.

ضد انفجار بودن و ایمنی کامل دیگ بخار ژنراتوری

این دستگاه به گونه ای توسط مهندسان شرکت صنایع دما بخار ساخته شده است که می توانید در امنیت کامل در موتور خانه خود از آن استفاده کنید و نگران جان دانشجوها و پرسنل و سرمایه دانشگاه نباشید.

بهترین دیگ بخار برای دانشگاه

بویلر ایده ­آل برای دانشگاه، دیگ بخار فوری ژنراتوری تولیدی صنایع دما بخار مشهد با گواهی ثبت اختراع است.  با این دستگاه پردیس های دانشگاهی می توانند نیازهای بخار خود را آن هم در ساعات اوج مصرف برآورده کنند.

دیگ‌های صنایع دما بخار مشهد همچنین به کاهش هزینه‌های سوخت در مقایسه با دیگهای قدیمی کمک می‌کنند و در نتیجه انتشار گاز گلخانه ای کمتری دارند. به طور خلاصه، صنایع دما بخار مشهد دیگ بخار عالی برای هر محوطه دانشگاهی، بزرگ یا کوچک، تولید می­کند.

تست بخار دستگاه ژنراتوری بخار فوری 1 تن

 

 

برای تماشای فیلمهای بیشتر از نحوه کار دیگهای ساخت صنایع دما بخار حتما گالری فیلم انواع بویلر ما را ببینید. 

فیلمهای صفحه آپارات تولیدات بویلر ما را از دست ندهید

نحوه استفاده از بویلرها و کارآیی های آنها در پردیس­های دانشگاه

گرمایش و آب گرم

بزرگترین و مهمترین کارآیی بویلرها در دانشگاه­ها تامین گرمایش و تولید آب­گرم برای کل دانشگاه است. تاسیسات بخار در این موسسات معمولاً به منبع آب گرم و همچنین سیستم های گرمایشی  در سراسر دانشگاه متصل هستند. و با توجه به وسعت پردیسهای دانشگاهی، گاهی اوقات دیگ های بخار نیازمند تولید صدها هزار کیلو بخار در هر ساعتند.

خاطر نشان می کنیم، حتی پردیس های کوچک ده ها ساختمان دارند که همه آنها تمام روز نیازمند گرمایش و آب گرم هستند.

معمولاً صبح ها شلوغ­ترین زمان برای استفاده از سیستم های گرمایشی دانشگاه است. زیرا به ویژه در فصل های سرد ، سردتر­ین زمان روز است و همه ساختمان­ها در محوطه دانشگاه باید به اندازه کافی گرم شوند.

و صبح زمانی است که ساکنین خوابگاههای دانشجویی، دوش گرفته و برای روز آماده می‌شوند، و به گرما و مقدار زیادی آب گرم نیاز دارند.

نوسان تقاضای گرما وآبگرم در عصر کاهشی است. با این حال، دانشگاه‌هایی که در مناطق سرد هستند، به یک منبع ایجاد گرمای ثابت نیاز دارند تا مطمئن شوند ساختمان‌های دانشگاه در طول روز دمای مناسبی خواهند داشت.

آماده سازی غذا

غذاخوریهای دانشگاه باید هر روز هزاران وعده غذایی آن هم سه وعده تهیه کنند.

این بخش برای تهیه آب­گرم و بخار و تهیه غذا و تمیز کردن و استریل کردن ظروف به بویلرها متکی است. کافه تریای دانشجویی هم به آب گرم و بخار نیاز دارد. بنابراین تقاضای بخار و آبگرم در محوطه دانشگاه در طول وعده های غذایی افزایش می یابد.

خشکشویی

بسیاری از محوطه‌های دانشگاهی دارای خشکشویی هستند که نیاز به منبع دائمی بخار و آب گرم دارند. علاوه بر این، همایش­ها، باشگاه­ها و سالن های ورزشی هم نیاز به آبگرم و بخار دارند. بویلرها، بخار و آب گرم برای تمیز و استریل کردن لباس های پردیس را تامین می کنند.

 برای خرید محصول با ما تماس بگیرید:

تلفن دفتر فروش: 05138472536

شماره واتساپ   09388037440

تلفن همراه         09388037440

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.