صنایع دما بخار مشهد
تولید کننده انواع دیگهای بخار و آبگرم، آبداغ و روغن داغ ​

آدرس:

مشهد – شهرک صنعتی فن آوری های برتر

تلفن تماس:

05138472536

09388037440

ایمیل:

bokharboiler.com@gmail.com

دیگ بخار خشکشوئی|قیمت دیگ بخار خشکشویی و لاندری

دیگ بخار خشکشوئی|قیمت دیگ بخار خشکشویی و لاندری

ویژگی ها و قیمت دیگ بخار خشکشویی و لاندری:

 

دیگ بخار خشکشوئی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در این حرفه می باشد. بخار دیگ بخار در قسمت های مختلف خشکشوئی مورد استفاده قرار می گیرد.

مثلا شستشو با بخار در برخی پارچه ها باعث تمیزی بهتر و عمیق پارچه خواهد شد یا در فرآیند اتوکشی استفاده از بخار الزامی است مورد دیگ ضدعفونی کردن پارچه ها و ملافه هاست.

و این کاربرد ضروری بخار و دیگ بخار در صنعت است چرا که فرآیند ضدعفونی پارچه در محل های مانند خشکشوئی و لاندری هتل و بیمارستان بسیار ضروری است.

تعیین اندازه دیگ بخار لاندری

دیگ بخار خشکشوئی یا لاندری معمولا در سایزهای 50 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم ساخته می شوند. این اندازه به بزرگی مرکز خشکشوئی بستگی دارد.

بعنوان مثال برای یک هتل بزرگ یا بیمارستان لازم است دیگ بخار ظرفیت بالاتری داشته باشد تا پاسخگوی نیاز خشکشویی باشد.

برای تعیین ظرفیت دیگ بخار مناسب لاندری و خشکشویی کارشناسان فنی این شرکت آماده مشاوره رایگان هستند. اطلاعاتی نظیر تعداد مشتریان در روز، متوسط وزن لباس های مورد شستشو، میزان ساعت کاری مرکز در تعیین ظرفیت دیگ بخار لاندری موثر است.

سایزهای مختلف دیگ بخار مورد استفاده در خشکشویی

دیگ بخار 50 کیلویی

دیگ بخار 100 کیلویی

دیگ بخار 150 کیلویی

دیگ بخار 250 کیلویی

دیگ بخار 350 کیلویی

دیگ بخار 500 کیلویی

دیگ بخار 750 کیلویی

دیگ بخار 1000 کیلویی

البته سایز دیگ بخار مورد استفاده در خشکشوئی با توجه به نیاز مشتری قابل سفارشی سازی می باشد.

 

دیگ بخار خشکشوئی
دیگ بخار ویژه خشکشویی

 

ویژگی های دیگ بخار خشکشوئی

نو یا دست دوم بودن:

تجربه ثابت نموده که دیگ بخار نو معمولا خرابی کمتری داشته و هزینه های تعمیرات آن به شدت کاهش می یابد.

از طرف دیگ با توجه به اینکه در زمان خرید دیگ بخار نو آن را کاملا بصورت سفارشی برای حرفه شما می سازند مصرف آن در مقایسه نمونه های دست دوم بسیار کمتر است.

دیگ بخار دست دوم معمولا راندمان انرژی پایینتری دارد و هزینه های نگهداری آن بسیار بیشتر است. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید دیگ بخار خشکشوئی توصیه می شود دیگ بخار نو خریداری شود.

امنیت دیگ بخار

معمولا مراکز خشکشوئی در نزدیکی محل های مسکونی قرار دارند. به همین دلیل یکی از ویژگی های مهم دیگ بخار خشکشوئی امنیت آن است. همانطور که در اخبار هم می توانید مشاهده نمایید انفجار دیگ بخار باعث بروز حوادث ناگواری در برخی مراکز خشکشوئی شده که متاسفانه جان عده ای از هموطنانمان نیز در این حوادث از بین رفته است.

در صورتی که در خشکشوئی دیگ بخار غیر استاندارد مورد استفاده قرار گیرد هرگونه حادثه ای که برای دیگ بخار رخ دهد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

در صورتی که قصد خرید دیگ بخار دارید حتما به نشان استاندارد و پلاک بازرسی آن دقت شود . متاسفانه برخی تولیدکنندگان بدلیل اوضاع نامناسب اقتصادی و کم شدن توان خرید از هزینه هایی مثل دریافت پلاک استاندارد برای دیگ بخار تولیدی کم کرده و دستگاه را بدون تایید استاندارد در اختیار مشتری قرار می دهند.

توجه به این نکته ضروری است که داشتن پلاک استاندارد برای هر محصول جداگانه ضروری است.

مطلب پیشنهادی: کاربرد دیگ بخار در پرورش قارچ، معرفی انواع دیگ استخر|راهنمای خرید دیگ استخر خانگی

قیمت دیگ بخار خشکشوئی:

با توجه به ظرفیتهای متفاوتی که دیگ بخار خشکشوئی می تواند داشته باشد و همچنین عواملی مثل ایستاده یا افقی بودن آن ، جنس قطعات و تجهیزات به کار رفته در زمان ساخت دیگ بخار خشکشویی قیمتهای متفاوتی خواهند داشت .

در تماس با کارشناسان فنی این شرکت میتوانید بعد از بیان خواسته خود قیمت بویلر مورد نیاز خودتان را دریافت نمایید. برای دریافت راهنمایی بصورت تلفنی فرم زیر را پر نمایید:

با مشاوران فنی بویلر دما بخار تماس بگیرید

معرفی محصولات

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات ما اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.